Massage tack!

Skulle verkligen sitta finfint just nu. Hela vänster sidan på ryggen gör ont. I brist på mänskliga händer bortsett från mina egna får jag nöja mig med spikmattan sen, men den är inte så pjåkig heller.
Sitter och kollar på Arn nu, den är fin. Att vänta 20 år på sin älskade utan att veta om den överhuvudtaget fortfarande lever är coolt. Ska strax göra ny müsli, min tog slut i morse och jag bara måste ha ny i morgonbitti. Den egengjorda är den godaste. Här är mitt recept. 

Köpte dessa delikatesser idag. Är ingen kakälskare men kan man låta bli att göra något annat när man en gång har smakat ballerina kladdkaka. Nej, doppade i varm mjölk! Det blir kalas i munnen.




Kommentarer
Postat av: julia

åh dom där är så goda :D

2010-04-20 @ 18:12:14
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0