Mat

Idag blev det söndagsmiddag med Susanna. Måste införa denna tradition igen då jag och Johanna (och ibland var Emma med) hade det varje söndag i Kna. Mycket bra tradition och ett bra slut på helgen. Iallafall dagens rätt blev jag inspirerad av pastasalladen på pressbyrån på SÖS. Det vart riktigt gott, åt upp min portion på 5 min. Dels för att det var gott och för att jag var utsvulten.

Vad vi hade i:
Pasta
Grillad kyckling
Soltorkade tomater
Bladspenat som stektes med smör och kryddor
Fetaost
Pesto

Ni måste pröva!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa-pea-fea-kea-mea-pe-ke-me-fe-...Linnéa

Det ser riktigt mumsigt ut!
Fortsätt skriv vad ni har för söndagsmiddagar! Det är bra inspiration! :)

2012-07-25 @ 19:18:37
URL: http://steadilinnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0