Helg

Har varit ledig i två dagar nu så det känns som min helg är över, men icke. Det är ju bara lördagfm än så länge. Igår så var jag och Sanna på gymmet. Körde uppvärmning i en kvart sen körde vi styrka i 45 min, kanske inte såå effektiva. Vissa gymmaskiner känns ju som rena grekiskan att förstå så vi försökte snegla på de andra och se hur de gjorde. Men det vart mest de vanliga maskinerna som man visste. Haha det är så sjukt tråkigt m gym, glömmer bort det mellan gångerna. Sen blev det kondition på löpbandet i 20 min, de första 10 var jobbiga men resterande var hur härliga som helst, skulle lätt kunna springa 10 till ;)

Världens tabbe jag gjorde i natt när jag kom hem. Skulle hämta ner toapapper från ett högt skåp och hämtade en stol och ställde mig på, när jag skulle gå av så sätter jag min fot på pilatesbollen som såklart rullar iväg och jag faller rakt ner med knät först på mitt STENgolv, var inte så skönt alltså. Gör bajsont fortfarande. Ialla fall innan insidenten så hade jag en riktigt trevlig kväll. Sanna bjöd m mig på fest, så det vart lite vin, lite dans och lite födelsedagssång. Mycket trevligt, vi cyklade hem när de andra skulle in till stan. Sanna skulle ha praktik idag så hon ville hem tidigt och jag ville inte följa m som ensam tjej in till stan m grabbar jag knappt känner, förutom Henning då. Inte nog med att vakna upp med ett ont knä har jag svullnat upp vid skuldeblandet på vänster sida, men med lite orudisgele så hoppas jag det blir bättre, det blev det sist iallafall. Behöver en rejäl genomgående massage för min rygg alltså.. Så fort jag kommer hem så...

Ikväll så vankas det mer trevligheter!!

Gårdagskvällens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0