En härlig och solig tisdag

Tog lite sovmorgon idag och var inte i skolan förens nio (ja det är sovmorgon Johanna, hehe!). Då blev det lite opponentskap fram till lunchen som intogs ute på gräsmattan utanför skolan. På eftermiddagen så "låtsas"opponerades det på varanndras arbeten. Vi fick bra feedback, så det kändes bra. Om en vecka och två ½ timme ska skiten in, längtar lite. Sen åker jag och tjejerna, förutom Johanan :(, till Gotland i några dagar på en sista resa tillsammans innan vi skiljs åt. Ska bli kul, var många år sedan jag var på Gotland sist.

Nu ikväll har jag haft tisdagsmiddag med Johanna. Vi kör på tisdagar numera istället för söndagar, har bara blivit så. Efter det gick vi över till Johanna och drack te och fikade med hennes lägenhetspartner och en till. Båda är utbytesstudneter så det bli bara prat på engelska, så jag är mest tyst, men ändå lärorikt.

Kolla den härliga utsikten vi har i skolan, gillar verkligen läget skolan ligger på och kommer faktiskt sakna den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0