Dagens vis...outfit!!

Idag har jag och Linda fixat de som sas igår på opponeringen på vår c-uppsats. Nu finns det inte så mycket mer vi kan göra innan måndag då vi har träff med vår handledare och layouttjejen. Så långhelg. Vi skulle åkte till Gotland denna helg istället för nästa, det känns som att man har liiite mer att göra då.. Idag har jag börjat packa lite smått. Halva bokhyllan har åkte ner i en flyttkartong samt halva garderoben. Det är svårt att packa ner kläder, klänningen som hängt där orörd i tre år vill jag ju kanske använda nån gång dessa tre veckor innan flytten.. eller?? Vet inte vart jag ska ställa flyttkartongerna dock, är så tråkigt att ha dem stående på golvet bara.

Premiär för barbent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0