JFR

Det tog drygt en månad att få hem smyckena jag beställde från JFRs webbshop. Skulle bara ta max två veckor enligt siadn. Men så fick jag de fina smyckena tillslut, och inte bara det, några dagar senare fick jag ytterliggare ett kuvert från dem och där i låg en till uppsättning av de smycken jag beställde. Så nu har jag dubbelt upp av dem. Hmm, undra om det blev fel hos dem där?! Frågan är om jag ska behålla båda eller om jag ska slänga iväg ett mail om att jag fått dubbelt, kanske får jag något som tack för god kund? Men orka.. ;) Fina är smyckena iaf, visst!





Kommentarer
Postat av: Frida

Ja annars vet du en här som gärna vill ha lite smycken :P haha. Jättefina! Earcufen med korset va skitsnygg.:)

2011-03-06 @ 18:22:19
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0