Hate this night

Alltså vilken hemsk natt, och då syftar jag på allt som hänt inuti min hjärna. Jag har drömt två fruktansvärda drömmar, och efter varje har jag vakat med gråten i halsen och en svettig kropp. Det som man kan uppleva i drömmar kan vara så himla verklighetstroget och man får se så sjuka saker. Inatt fick jag i princip se en person som jag älskar nästan slitas sönder i stycken och dö, och allt pågrund av mig och min klantighet. Alla känslor var så starka och ångesten var enorm. Det är konstigt men jag har drömt om denna personen två nätter i rad nu och jag vet inte varför, och båda gångerna har det hänt något dåligt.

Den andra drömmen var kanske inte lika hemsk, men gråten i drömmen är hemskt jobbig. Jag drömde att jag inte klarade sluttentan. Jag har drömt om sådant förut men det här var något utöver det vanliga. Hela min värld rasade ihop och det var som om hela min framtid var förstörd. Jag kunde inte glädja mig över någonting längre.

Jag har nog aldrig varit mer lättad när jag vaknade ur mina drömmar i natt, speciellt den första. Tack, sa jag tyst för mig själv.

Den här veckan har varit sjukt jobbig. Det har hänt mycket och jag har verkligen varit låg och kännt mig nedtryckt och värdelös. Det har kännts som om allt dåligt har varit mitt fel och det är väl det som kommer ut och formar mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0