En salig blandning gnabb

Magsjukan fortsätter. Slapp iaf febern som jag kände av igårkväll. En haltimme efter det jag ringt och sjukanmält mig till praktiken så spydde jag. Så nu är min kropp tömd. Vågar inte se på mig själv i spegeln, ser ut som ett spöke. Hoppas hoppas verkligen jag slipper sjukanmäla mig imorn också, min handledare bad mig ringa senare idag så jag slapp sätta klockan så tidigt imorgon om jag ska vara hemma då också. Men jag vet ärligt talat inte hur det blir, har inte hunnit känna efter, sov ända till kvart i ett.

Nu till något annat. Är på jakt efter nya snygga sandaletter till sommaren. H&M har fina och just nu har jag 25% rabatt på valfri vara. Jag velar mellan dessa. Vill helst ha de första, men är lite rädd att de ska vara klumpiga och hårda..?!



Kommentarer
Postat av: Frida

Dom i mitten har jag, och dom är jättefiina tycker jag :)Men fan, man kan aldrig få för mkt skor, köp alla? :D

2011-03-13 @ 01:44:36
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0