Dag 4 av C-uppsats

Vi bor i princip i skolans bibliotek just nu. Så känns det iallafall, är jag inte där så är jag på friskis. På kvällarna är jag hemma som nu. Vi jobbar på och jag hoppas att det går bra. Idag har det blivit mycket pill med massa tabeller och staplar, som tar mer tid än vad man tror. Om åtta veckor är skiten färdig. Längtar, längtar inte. Usch jag har börjat tvivla nu igen, på det här me sjuksköterskeyrket. Jag tror inte det är mitt yrke.. Men jag glädjs ändå av tanken av att ta examen. Men det kanske bara för att bevisa för mig själv och andra att det har blivit något av mig, att man lyckats? Idag har jag en tänka- och oroakväll, det märks väl? Bort bort bort.


Det som är kul att få klä sig som vanligt varje dag och inte bara slänga på sig leggins och mjukaste tröjan för att traska iväg till praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0