C-uppsats

Hej bloggen! Jag säger bara wooooooooooow, har inte hunnit tänka på dig sen i söndags. Andra dagen med c-uppsatsen idag. Idag hade vi introduktion där vi fick träffa examinator och vår handledare samt fick en liten startspark i baken. Nu har man fått upp i huvudet hur mycket det är vi ska hinna med dessa veckor, nu känns det så himla stort och ogreppbart. Men jag hoppas och önskar att dessa veckor ska gå fort och vara effektiva så att man efteråt kan känna att man har gjort ett bra jobb och gjort sitt bästa.
Är helt slut i huvudet efter bara två dagar... vad ska detta sluta?


Är det bara jag som tycker jag ser gravid ut på denna bild. Tröjan ser ut att skymma en mystisk kula..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0