Bajs rent ut sagt

Det känns som att jag bara är negativ här på bloggen just nu. Men livet är verkligen upp och ner nu känslomässigt och så, mycket som händer som påverkar en och som har konsekvenser.

Idag så är det strålande sol och jag är ledig. Skulle träffat Sanna för lite häng, plugg och lunch och lite så. Hade verkligen sett fram emot det. Men vad händer? Jo jag vaknade av att jag mådde så sjukt illa, magen knep och skuldran värkte. Tog mig till toan, och jag ska inte vara så fin nu, men det bara rann på. Jag har inte fått i mig någonting alls idag hittills, bara någon klunk vatten för att svälja lite tabletter. Vill verkligen inte åka på någon magsjuka. Men det skulle inte förvåna mig, då jag fick torka massa bajs på praktiken i onsdags. Har dock hållt mig från toan i fyra timmar nu, så det känns skönt. Det känns så sjukt deppigt att bara ligga här, hade så himla gärna varit ute och njutigt av vädret eller gjort andra nödvändiga saker. Men jag hoppas att jag kurerar mig ordentligt nu ikväll för imorgon har jag praktik som börjar kl 07. Jag kan inte vara borta från den, för jag behöver den verkligen för att klara av dethära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0