30 mars

Så ännu en dag i skolan sittandes med c-uppsatsen. Mer än halv första veckan har gått, det springer redan iväg. Svårt att säga hur det går för jag har ärligt talat ingen aning. Man är så osäker. Jag hoppas det går bra. Är sjukt rädd för att vi ska ha missuppfattat något och gjort helt fel och måste göra om. Gillar inte att lägga ner dyrbar tid på onödiga saker. Längtar tills nästa tisdag då vi har handledarträff och får lite respons. Annars tycker jag det är helt okej, jag hade tänkt det skulle vara mycket värre (peppar peppar, vi får väl se vad jag säger om ett tag). Men vi har det ganska trevligt där i bibblan, vi är ju flera par som sitter intill varann och skriver och äter lunch med varann. Det gillar jag.

Ne, efter alla träsmak i rumpan så ska jag traska bort till friskis om en timme och träna lite High intensiv training. Ska bli skönt att få kötta lite och sedan somna gott nyduschad i sängen. Då är jag nog lagom redo inför morgondagen som består av fyra timmars föreläsning på förmiddan och sedan fortsätta med uppsatsskrivande på eftermiddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0