15 mars

Sov ut riktigt ordentligt idag, när jag såg att kl var 10.30 fick jag lite panik och studsade ur sängen. Nu är kl över 12 och jag har ännu inte riktigt startat dagen. Har ätit frukost och jag har inte mått illa eller fått ont i magen, bytte yoghurten mot nyponsoppa. Ska strax ta mig ut på en promenad tänkte jag, måste röra lite på mig. Sen ska jag tvätta hela dan och städa. Borde plugga, som alltid, men vet inte riktigt vart jag ska börja. Idag är det en månad kvar till sista tentan.

Låg och bläddrade i nya utskicket från ellos igår innan sängdags och hittade dessa två plagg som jag mer än gärna skulle vilja ha. Så snyggt till sommaren.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0