10 veckor gått, 10 veckor kvar

Idag gick jag min sista dag på praktiken. Hade även min slutbedömning i eftermiddags och det gick bra, jag är godkänd. Känns mycket bra. Det har verkligen varit blod, svett och tårar dessa veckor och jag har aldrig känt sån stor press att prestera som under dessa veckor. Det har varit hårt slit på avdelningen, men riktigt roligt har det varit också. Känns konstigt att lämna avdelningen när man varit där flera dagar i veckan i 9 veckor. Men ska tillbaka dit imorgon för avslutningsfika m alla stundenter och handledare.

Ikväll blev jag bjuden på middag hemma hos Johanna m henne och Emma, det var trevligt och spontant. Jag hade nämligen redan middagen i ugnen när Johanna ringde, men den får jag äta imorgon istället.

Så imorgon ska jag ha sovmorgon och sen ska jag sätta mig och verkligen plugga till nationella tentan. Det gäller att passa på nu innan uppsattsskrivandet börjar nästa vecka. Kom på tanken idag om jag skulle sista minuten boka en resa hem, men slog snabbt bort de tankarna. Jag ska för tusan bara bo här i 10 veckor till och sen kommer jag bo hos mamma och pappa igen på obestämd tid så det gäller att ta vara på mitt liv som ensamboende.


Haha vad tycks om denna bild, spelar den inte min personlighet ganska bra?! ;P Dryga stockholmare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0