W-I-C

Har fått det största rummet av alla som mitt i villan hos mamma och pappa. Idag har vi röjt ut allting som stod där innan så jag fick in alla mina saker. Vet inte riktigt hur jag ska ha det ännu så har bara ställt in sakerna så får jag se hur det känns med tiden. Dessutom så har jag fått en walk in closet. Inte så stor dock, men kan iallafall gå in i den. Men usch vad jag inte tycker om att flytta. Jag har sprungit tusen rundor upp till mormors garage där alla grejor står. Och sen så har jag inte packar så smart heller, har mest slängt ner random saker i flyttkartongerna så nu hittart jag ingenting. Vill bara få ordning på allt. Känns rätt konstigt att tänka att jag nu ska bo här och inte åka tillbaka till Karlskrona. Det är en omständning helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0