Mitt hår låg riiisigt till där ett tag

Idag kunde det gått illa må jag säga. Idag var jag nämligen hos frissan. Bara kapa topparna lite, och det gick ju bra. Sen frågade frisören om hon skulle göra lite stora lockar i håret och jag svarade -visst! Så tog hon sådadär runda borstar och snurrade upp den i håret som om det skulle vara pappiljotter (eller vad de nu heter). När hon skulle få ut ena borsten ur håret så trasslar hela mitt hår på halva sidan huvudet ihop sig och gick inte att få ur.. Paniiik.. Alla möjliga tankar flög runt i mitt huvud, skulle hon vara tvungen att kapa av halva mitt hår??!?!??! Tror hon höll på i en kvart att försöka få loss den där nedrans borsten ut håret. Till slut som tur var så gick det, trasslig och tovigt. Gjorde faktiskt ont när hon skulle kamma ut det. Aja, det gick bra ialla fall...!!

Sett massa studenter på stan idag. Fick en härlig känsla i kroppen. Studentdagen var en av de roligaste dagarna i mitt liv.. Tre år sen.

Imorgon är det bröllop i Örebro. Kul!!

Hårhistorien slutade bra, finfint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0