Impregio

En...två...tre...FYRA stycken äckliga, vidriga, obehagliga, fula, onda, jobbiga, dumma, smittsamma svinkoppor har jag fått. ALLA fyra på mina läppar på höger sida. Alltså det är hemskt. Fyra stycken, har nog inte haft så många sen jag var liten och hade ansiktet fullt. Nu för tiden får jag en, HÖGST två max en/två gågner om året. Det var inte ens två månader jag hade en sist. Alltså vad är det här, feber och svinkoppor. Vet inte om jag vågar gå till jobbet imorn. Det är ju väldigt smittsamt och jag jobbar ju med utsatta människor inom vården och inte nog med det jag ser ju hemsk ut. Inte kul att börja nytt jobb och se ut såhär. Varför händer detta just nu?!?!?! Det känns som att saker går emot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0