Det är över nu

Japp nu är det över - plugget, studentlivet, livet i Karlskrona, livet i min lägenhet, att bo själv  mm. Imorgon går resan hem till Södertälje igen. Flyttlasset har redan gått, så just nu ligger jag och pappa på varsin lustmadrass i en tom lägenhet som ekar. Besiktning på lägenheten imorn kl 10.

Dagen igår - examensdagen - var lyckad. Bra väder, bra humör och bra klass. Vi hade lite champagnefrukost innan kyrkan med jordgubbar, choklad och såklart champagne! I kyrkan höll jag och Johanna tal till klassen. Det gick bra, var nervös innan men när vi väl stod där så var det inte så farligt, bara kul! Vi fick våra broscher, betyg samt ett brev som vi skrev till oss själva första veckan i termin 1, det var roligt att läsa. Efter kyrkan så var det foto och kramkalas på kyrktrappan. Tror man inte förstod att det var nu man skiljdes åt. Men det kanske var bra att man inte gjorde det, för då hade det varit riktigt jobbigt. KOMMER SAKNA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På kvällen var jag, mamma, pappa och syster på stars and strips och firade att jag är den första akademiken i familjen. Känns riktigt bra.

Nu ska jag sluta knappa på datorn, tror pappa vill sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer sakna dig Sarah!!!!

2011-06-02 @ 23:11:22
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0