ChristineHjärtaKlas

Igår var jag på min kusin Christines bröllop, då hon blev fru Forslund tillsammans med sin Klas. Riktigt fint bröllop var det, i en liten och mysig kyrka strax utanför Örebro. Kul att träffa släkten, och speciellt den i Örebro som man tyvärr inte träffar så ofta. Brudparet var jättefina, Christine var vacker som en dag och de såg så lyckliga ut. Riktigt rolig bröllopsfest blev det också, men underhållande tal, mycket god mat och dryck, fri bar, dj och dansgolv. Vi åkte därifrån vid två tiden och då väntade två timmars hemresa i bil, så vi var hemma vid fyra då det redan blivit ljust. Jag tackar så mycket att jag fick dela denna dagen med C & K och släkt! Nedan följer ett bildregn.


Kusin Anna & bror


Kusin Matilda med pojkvännen Gustav


Mamma & jag


Farfar med fru Catrin som kom i fina landskapsdräkter


Faster med familj på ingång


Brudparet gör entré


Kusin Johanna (brudens syster) sjöng fint


Byte av ringar


Utmarsch


Fina


Istället för ris så blåstes det såpbubblor på brudparet


Pappa blåser för fullt


Mamma med


Bror och kusiner Malin & Viktor


Vår fina klipp och klistra bok som vi gav till C & K


Mingel


Toastmaster & toastmadame


Fotografering av gästerna


Brudparet anländer


Bröllopsmiddag


Brudens far håller tal (min farbror alltså)


Christines första bröllop, som hon inte tagit ut skillsmässa för.. Brudgummen satt dock som en av gästerna under kvällen


Johanna & Caroline håller ett tal till sin syster


Vals

Oj det blev ett längre inlägg än vad jag tänkte ;) men men, sen dog mitt batteri så det vart inte så många fler bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0