Sarah växer

Japp, jag har aldrig vägt såhär mycket som jag gör nu. Eller jag ska inte säga mycket för det är det väl inte, men mer än vad jag brukar göra. I kväll så har jag provat lite sommarkläder som jag inte hunnit använda i sommar än och jag kan säga att 3/4 av allt har blivit en storlek mindre, eller är det jag som blivit en storlek större? Klänningarna täcker knappt rumpan längre. Min nyårsklänning skulle inte ha en chans att bli buren som klänning längre och t o m min examensklänning har blivit mini (hallå var bara 1 ½ månad sen).

Men allt detta har en naturlig förklaring. Jag äter mycket mer nu än vad jag brukar göra, mer kolhydrater och få fullkornsprodukter (försöker) men det är bara för att min familj inte äter sånt. Dessutom äter jag glass och godis fler gånger i veckan och det gjorde jag inte när jag bodde i Kna. Jag tränar ju inte längre heller så regelbundet. Har varit på grymmet på jobbet två gånger på sex veckor. Powerwalks kanske 2 gånger i veckan. Bytt ut det mot friskis 4 gånger i veckan och PW minst 5 st..

Aja hursom, det syns ingen skillnad på kroppen, så några kilon till är nog bara nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0