Min första gång var i en trappuppgång i Gävle

Vad snabbt dessa två dagar har passerat då. Nu var det snart slut på ledigheten. Men ska bara jobba tre dagar sen är det helg och ledigt och då väntar också massa kul, både på fredag men kanske mest på lördag :)

Igår var jag, Linnéa och Sus ute i Mariefred hos sistnämndas familjs sommarställe. Jättemysig liten stuga hade dem. Solen trotsade oss en del så det vart inte så mycket solning och inget bad i deras lilla pool. Men det var rätt okej att bara ligga i solstolarna och snacka och lyssna på sommarpratarna och mix megapol. Sen fick vi jättegod grillad mat av Sus föräldrar. Sen blev det lite mer chill innan vi åkte in till Mariefred och strosade lite, vilket dock inte var så mycket att se. Gick förbi Gripsholms slott och lekte lite med kanonerna på slottsgården.

Idag har jag varit på blodcentralen och lämnat blod. För första gången! Min bror jobbar där i sommar så det var väl han som fick mig att komma dit. Så idag har jag varit där och tömt mig på blod. Det var inge farligt alls,  jag är inte stickrädd men den där nålen var smått skrämmande faktiskt. Linnéa skulle svimmat om hon såg den. Men mitt lilla kärl fungerade finfint och Chris stack så bra! Efteråt fick jag fika och presenter, så nu har jag börjat spara på en serie med skålar och koppar. Kommer ta mig totalt 4 år att samla på mig alla, haha. Men har jag tur så är pappa snäll och plockar åt sig också när han är där och lämnar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0