Jobbig fredag, men en rolig helg väntar

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet. Faktiskt den jobbigaste jag haft. TIll och med så att jag fällde en liten tår när jag kom hem för inget vill rinna av mig. Fem dagar i sträck, själv ssk på 8 patienter gör en ganska slut. Vid lunchtid idag hade jag bara sån lust att släppa allt och gå hem. Känns inge kul alls när man blir tvungen att lämna saker man inte hunnit med till kvällspersonalen, känns inte som man gjort sitt jobb ordentligt även om man får dåligt samvete när man sätter sig ner och äter lunch eller tar kissapaus. Men nu får jag försöka släppa, nu väntar tre dagars ledighet. Men skulle vilja åkte tillbaka till jobbet och reda upp allt. Men som sagt är jag ledig tre dagar och det ska bli skönt, behövs! Ikväll kommer Emma och hälsar på, stannar till söndag. Imorn ska vi upp till Stockholm och hänga runt och senare på kvällen har vi bokat bord på en tapas resturang i Hornstull tillsammans med Linda, Linn och Johanna. Liten klassåterträff blir det minsann. På söndag kanske jag visar upp Södertälje? Kanske blir det trampbåtar och glass vid maren? Får se! Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: A-M

Åååh fina tjejer! MIss you! Puss

2011-07-25 @ 18:18:14
URL: http://stalnave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0