Gröna Lund & Sommarkrysset

I lördags bjöd Linnéa med mig på Gröna Lund och även platsbiljetter till sommarkrysset. Det började regna smått när vi precis kommit dit så då vart vi lite bittra, men efter fem miuter klarna det upp igen och vi såg ingen mer regndroppe igen på hela dagen/kvällen! Och oj vad vi åkte karuseller, det är jag inte van vid. Jag åkte Insane hela tre gånger även fast jag hade dödsångest varje gång. Har aldrig åkt något läskigare i hela mitt liv. Twister var dock roligast, den åkte vi också tre gånger. Vi kom vid ett tiden och vi satte oss inte på våra platser vid scenen förns strax efter sju. När väl programmet var klart, så stannade vi till stängning och åkte mera, då hann vi med sex-sju karuseller på en timme istället för kanske en-två. Riktigt rolig dag var det faktiskt. Programmet i lördags kanske inte var det bästa men med så bra platser som vi hade så var det mycket uppskattat iallafall. Senare fick vi även skjuts hem hela vägen hem till Pershagen utav en snäll fotograf :)


Haha seriöst roligaste på länge, bästa backen att sätta kameran på!



I kärlekstunneln, thihtih


Haha, andra gången var jag beredd!! ;)



Linnéa i väntan på att sommarkrysset ska börja


Sherly Clamp var gäst bla


Även Takida, och Christer Sjögren


Vi kamma hem första priset... Eller inte, vi fick den utav en snäll scenpojke ;)



Så var det slut på det roliga för denna gång. Nu väntar jobbvecka med start halv två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0