Fredags(söndags)kväll

Tjao! Två sex-dagars veckor på jobbet är avlklarade. Så även min introduktionsperiod. Från och med nu ska jag gå själv som sjuksköterska. Har iofs gått i princip själv hela veckan, men då har jag ju hela tiden haft min handledare på avdelningen om det är något jag undrar över och stämma av med. Men det känns helt okej nu, så förhoppningsvis ska det gå bra. Man jobbar i team så det finns alltid någon att fråga och man känner sig inte ensam.

Nu är jag ledig två dagar, så nu har jag min helg. Härlig fredagskänsla, eller nee känns faktiskt som söndag. Kul alla andra jobbar imorgon, alla utom SUSSIE som har semester :), så imorgonkväll ska vi ut en sväng tänkte vi. Kanske sätta oss på Caesars och äta något gott och fira lite ledighet.

Har föresten börjat läsa en ny bok - Varför gråter inte Emma? Som handlar om morden i Arboga 2008. Alltså jag blir helt uppslukad i sådana berättelser. Jag blir helt manisk, inte nog med att jag läser boken. Jag googlar allt jag kan komma fram till ang det. Tragedier som denna är såklart hemska, men kan inte låta bli att tycka att det är lite facinerande och spännande också, ryser bara man tänker på det.

Över till något annat, tror nog jag äger världens sötaste jumpsuit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0