10 juli

Fem arbetsdagar avklarade. Nu är jag ledig fram till onsdag kl 13.30. Gött. Imorgon ska jag åka ut till Mariefred till Susannas familjs sommarstuga med henne och Linnéa. Det blir sol, bad och grill.

Det är förresten glapp i min datorsladd, det har det varit länge, men nu fungerar den inte alls länge. Så måste låna min systers sladd för att få den att funka. Men det är inte ofta jag får låna den, så nu sitter jag vid våran stationära data som nog är världens segaste... Så mycket ny elektronik jag vill köpa just nu, ny dator (ny data sladd har jag redan köpt en gång innan denna) och ny mobil.

Kul inlägg... Hörs imorn, då förhoppningsvis från min data och då med lite bilder från gårdagen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0