Sjuk

Fy vad jag hatar att vara sjuk. Halsen värkte hela natten och nu under dagen, dock gick jag til praktiken ändå idag och det gick rätt bra. Får säga tack till Linda som tog med tre olika halstabletter till mig som jag kunde knapra på under dagen. Nu är jag förkyld också, täppt i näsan och allmänt slö. Tur att jag nu är ledig tre dagar så jag hinner kurera mig. Men usch vad tråkigt det är. Jag vill träna, har inte gjort det sen i söndags, känner mig slapp men man ska ju inte träna med halsont. TVÅ bra saker idag då: Jag fick tillbaka mina ringar som jag glömde på skolans toalett för två veckor sen, WIIIHOO och jag KLARADE akuttentan. Känns sjukt skönt. Nu är jag fullständigt en t6:a och det är sexigt minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0