När John Blund inte vill komma

Varför är det så (iaf för mig) att varje gång man går och lägger sig tidigt så kan man inte sova och somnar runt tvåtiden eller så? Under kvällen/natten är den tiden på dygnet som min hjärna bombarderas med tankar av främst orokaraktär. När man tänker, går det inte att sova. När man tänker, är ingen ställning i sängen bekväm. Huvudkudden är för hård och täcket för varmt. Igårkväll/natt bröjade jag skriva dagbok. Jag började skriva och pennan skrev och skrev utan att jag behövde tänka. Hjärnan och handen hade en skarp konversation utan att jag riktigt hann bli medveten om vad som kladdades på pappret. Blir nog en liten text skriven i den varje gång jag har svårt att sova eller om det är någonting jag ligger och tänker på. Tänkte dela med mig av en sak jag skrev ner.

Detta vill jag göra 2010 bla:

♥ Ta examen
♥ Få ett jobb som sjuksköterska
♥ Lämna Kna för Sthlm
♥ Skaffa en lägenhet i Sthlm/alt. S-tälje eller i närheten
♥ Åka till Spanien i sommar
♥ Åka till London i höst (helst vid jul)
♥ Gå upp två fina kilo (helst skaffa en PT)
♥ Köpa ett par röda skor
♥ En sak som jag inte tänker skriva upp här

Det finns mer saker jag önskar få göra under 2011 men detta var det jag kom fram till igårkväll.


Foto: Linnéa Kilås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0