MSN konversation med mor

Sarah säger:
jag tycker du ska bli en hollywoodfru
Anki säger:
Vaknade du ny ocskå
Jag stavar som en kratta
Sarah säger:
vaknade?
Anki säger:
Jag menade att du reagerade när jag skrev ovanstående mening
Din mat såg god ut
Sarah säger:
ja den var god
men jag ska ladrig mer köpa kycklinglårfileer
Anki säger:
Varför har du blivit sjuk igen?
Sarah säger:
va?
är jag sjuk?
Anki säger:
Nej det var inte så jag menade
Sarah säger:
nehe+
?
Anki säger:
Eftersom du inte skulle köpa kycklinglår så tänkte jag att du kanske hade blivit sjuk av det
Sarah säger:
alltså du skriver helt knäppt
nej jag blev inte sjuk av den då skulle resten av middagssällskapet också bli sjuka
kycklingen bestod bara av äckliga senor och fett
Anki säger:
Jaha men det var gott ändå?
Sarah säger:
ja men fick ju typ skära bort hälften av kycklingen
Anki säger:
Nej nu ska jag gå från datorn!


Alltså hur skriver kvinnan???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0