HIT

Ligger utslagen i soffan och kollar på 112 på liv och död - mitt nya favoritprogram. Varit och tränat i kväll med Anna-Märta och shiiit vad jobbigt det var men ännu mer shiiiit vad kul det var. Man klarar mer än vad man tror vilket är kul att se. Dessutom blir det dubbelt så kul att träna när det är fler man känner. I början var jag alltid själv på friskis men nu har flera i klassen börjat träna där så det är kul, nu har jag nästan alltid någon att träna med. Imorgon blir det ett lugnare pass, medel/styrka tänkte jag mig. Vill hinna med en sväng in på gymmet nån gång innan veckan är slut också eftersom det är gratisvecka, och jag inte har tillgång till det i vanliga fall. Är sugen på att börja springa men just nu känns det inte så aktuellt eftersom det är glashalt utomhus, får vänta tills marken är någorlunga bar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0