Effektivitet

Idag har jag haft en effektiv dag. Ingen vila-upp-sig-inför-10veckors-praktik-söndag minsann. Ställde klockan på 8 och gick upp och slängde in två maskiner tvätt, gick och la mig och sov till 8.50. Efter det har jag tvättat ca 10 maskiner, varit och handlat, pysslat med mitt cv, tränat (sprang 5km), gjort tacopaj och massa matlådor, diskat, duschat och vikt tvätt mm. Fullt upp helt enkelt. Har inte hunnit tänka på att praktiken faktiskt börjar imorgon, har inte hunnit bli nervig. Ser fram emot den med skräckblandad förtjusning. Vill bara komma in i det och knata på lixom.

Nu börjat ju strax solsidan, så varenda svensk lär väl sitta bänkad framför det, likaså jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0