Dag 16 – Min första kyss

Har ju helt glömt bort listan jUUUH. Men vi kör lite pö om pö när jag kommer ihåg den. Så dags att berätta om min första kyss. OCH.. Jag vet faktiskt inte när min första kyss var, helt ärligt har jag ingen blekaste aning. Det var förmodligen ingenting jag la på minnet iaf. En traditionell lek från klass 1 upp till 6:an tom var ryska posten, och hur många kyssar har man inte delat ut på den leken? Många tror jag det har blivit, kysste nog hela klassen om inte annat. Alltså det är så tråkigt för jag har inget sånt där halleluljamomentkyssminne. Jag har aldrig stått under ett träd i spöregn och kysst en kille jag varit riktigt kär i. Jag har aldrig kysst en kille i solnedgången. Hehe, men det finns väl inget härligare än att kyssa en kille man är riktigt bombtoknyförälskadkär i? Då vill man helst bara stoppa tiden och lägga stunden i en ask.


En kille jag brukade skämma bort med massa pussar. Här har vi den absolut sista fångad på bild. Dagen då han såldes. Älskade Mattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0