7 januari

Idag har varit en dag då jag varit sjukt sugen på godis. Nu har jag dock stillat mitt begär något för mycket för nu har jag lite ont i magen. Men gott var det.

Idag har jag pluggat i skolan tillsammans med Emma, Mette & Frida. Vi fick lite gjort men mycket flum och prat också. En fredag är inte den lättaste dagen att koncentrera sig på studier inte. Hände dock en tråkig sak idag, jag glömde nämligen mina ringar på skolans toalett och när jag märkte det och gick tillbaka så var dem såklart borta. Tre favoritringar, då blev jag ledsen.. Efter plugget i skolan åkte jag med Emma & Rasmus till Maxi och handlade. Det är dyrt att bjuda fyra tjejer på en tre-rättersmiddag. Men det är det värt, har ju fått riktigt god mat hemma hos dem så jag vill skämma bort dem också. Idag har jag gjort min första cheesecake, som är efterrätten tills imorn (jag ska ju ha halv åtta hos mig), vi får se hur den blir, men smeten var riktigt god iallafall!

Ska snart sova tänkte jag. Imorn måste jag in till stan och byta en julkapp och handla en fördrink inför kvällen.


Mmmumma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0