3 januari

Det är lite jobbigt det här att komma hem igen till sitt eget krypin efter att har varit hemma hos familjen en längre tid. Man hinner vänja sig att ha folk runt omkring sig, äta middag tillsammans osv. Och så när man kommer hem så känns allt bara så himla tomt. Man känner sig aldrig mer ensam än vad man gör då. Men så är det alltid och det går några dagar sen är det över, men nu är det jobbigt. Saknar de så jättemycket.

Idag har det varit skola, tre timmars lång basgrupp. Tiden gick otroligt fort och den gav massor tyckte jag. Nu är det tokplugg två veckor framåt tills tentan sen är man klar med denna termin (om man slipper omtenta vill säga, men det hoppas vi). Imorgon tänkte jag joina tjejerna med plugg på Waynes, kul att träffa dem igen! Har även varit på friskis och tränat, 2 ½ vecka sen sist och det kändes ska jag få tala om. Man tappar mer än vad man tror och alla vikter var jätttttetunga. Det är jättekonstigt en sak, jag har gått ner i vikt men blivit bredare runt låren?? Hur går det ihop?


Dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0