26 januari

Idag har jag varit ledig från praktiken, men har haft en fyra timmars lång kurs/lektion i S-HLR. Mkt nyttigt, nu har jag minsann två(tre?) kompetenskort i HLR. Känns skönt för alla i min närhet? ;)

Idag har jag även köpt resa hem om två veckor. Ska på arbetsintervju på Sös. Vet inte vad jag ska säga om det, Emma fick också kallelse till samma avdelning, så det kanske tar in många så chansen kanske isf inte är så stor att man får jobb (okej nu lät det som om de tog in Emma på intervju så måste de ta in alla, var ej så jag menade). Men hur det nu är så är det alltid en erfarenhet att gå på en arbetsintervju och träna på det. Dessutom kan jag ju inte tacka nej, det vore ju skitdumt. Så fick ihop en lucka i praktiken så vi kör på och hoppas på det bästa!! Vore ju bra om jag fick nån mer kallelse från andra jobb jag sökt så att jag kunde passa på medans jag är i Sthlm.


Dagens! Haha, sorry för dammsugaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0