11 januari

Idag har det varit en rätt soft dag. Sov tills jag vaknade, dvs vid 9, låg i sängen en stund och gick upp och åt frukost och surfade lite. Sen satte jag mig med pluggböckerna och svarade färgit på tentafrågorna från boken (www.studentlitteratur.se/akutsjukvard) - jättebra frågor. Tog sen en promenad 45 min och lagade lite lunch. Sen tog jag en dusch och så blev det lite mer plugg efter det. Dagen imorgon lär väl se likadan ut, plugg här hemma som gäller men på kvällen blir det träning. Jag och A-M har bokat in oss på HIT (High intensive training) - svettigt, men ska bli kul. Längtar tills tentan är över, så man kan bocka av det (oavsett hur det går).

Bjuder på en outfitbild från igår, idag har jag mest varit skabbig :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0