1 januari

Denna nyårsdag har spenderats sovande en lång sovmorgon. Packning. Middag med familjen och gamlingarna. Ett varmt bad. Och lösgodis framför tvn. Skön dag, sista dagen hemma för den här gången. Imorgon åker jag ner till Karlskrona igen tillsammans med Johanna i en buss. SJU timmar.. Kommer hem ganska sent så det blir att packa upp, handla frukost och gå och lägga sig inför skolan och en tre timmars lång basgrupp på måndag morgon. Usch känns jobbt, hade varit skönt att vara kvar några dagar till här hemma.

Igår vart en lyckad kväll. Är glad att jag slapp någon magsjuka och att få ligga hemma i soffan hela kvällen för vi hade jätteroligt. Middag, spel och singstar. Men kl två var jag så trött och magen knep så då tog jag och Linnéa bilen hem. Det var skönt att få lägga sig i sängen och sova kan jag säga.









Tack för en kul kväll Susanna, Jonna, Linnéa, Tina & Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0