Snart tre år har gått


Åh gillar verkligen den här bilden. Den är från när vi var i Kalmar förra terminen, tror det var andra veckan i skolan. Shit vad tiden går snabbt alltså, höstterminen sprang iväg i ilfart verkligen. Det var en kul termin, kanske inte i skolan men på fritiden och allt runt omkring. Nu är det februari, vinter och kallt. Om tre månader slutar vi skolan och kommer flytta åt olika håll i Sverige. Vill inte tänka på det, för jag kommer sakna er som tusan!!! Tur att Johanna flyttar till Sthlm iallafall. PUSS PÅ ER MINA FINA TJEJER!

Kommentarer
Postat av: Frida

PUSS på dig med Sarah! Det kommer bli tomt här i kna :(

2011-02-24 @ 22:45:26
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Emma

PUSS&KRAM Sarah! Jag vet inte hur jag kommer att klara mig utan er ;(

Vi får försöka göra det bästa av den tiden som är kvar!

2011-02-25 @ 05:49:50
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0