Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Haha det går segt med den här listan jag började med i november minsann. Men idag dags för min favoritfödelsedag!

Jag måste nog säga att min favoritfödelsedag var den dagen jag fyllde 18. Det var en onsdag och vi hade studentmössprovning i skolan minns jag, kul bara det. Iallafall efter skolan vid 15-16-tiden så hade två av mina klasskompisar, Sandra och Leka (Angelica), bestämt att de skulle bjuda mig på en drink på cp mitt på centralen. En drink som blev två, tre och så några shots på det. Vi hade riktigt roligt. Världen blev suddigare och suddigare och det var faktiskt första gången jag blev full, men inte på något dåligt sätt utan det var bara väldigt kul. Det som var det mest roliga såhär i efterhand var när jag kom hem lagom lullig och skulle ha födelsedagsfika med familjen + mormor. Haha, jag kom iallafall håg att köpa med fikabröd hem.

Det kanske inte låter som en speciell födelsedag, men brukar inte göra något speciellt när jag fyller år. Det roliga med denna dag var att den blev så spontan och roligt. Man ska inte hålla på¨att planera allt in i minsta detalj utan ta saker som de kommer, det brukar bli bäst så.














Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2011-02-20 @ 17:59:20
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se
Postat av: Emma

Åh hade ni svarta studentmössor???!

2011-02-21 @ 23:14:30
URL: http://emmajson.blogspot.com
Postat av: Sarah

Emma: Nee, det var bara provmössorna som var svarta!

2011-02-22 @ 17:14:49
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0