3 februari

Nu har jag sökt några till jobb på Karolinska. Gäller att söka så mycket som möjligt så chansen blir större att man får någon kallelse till intervju. Tankar på sommaren och tiden efter utbildningen ger mig lite ångest just nu. Framtiden är så oviss, och jag gillar det inte. Men vad ska man göra? Beställt en bok till skolan har jag gjort nu också; från Novis till Expert. Den ska vara bra har jag hört och tror att den kan hjälpa en (soon to bee) nyexad sjuksköterska mycket.

Har inte så mycket roligt att skriva i denna blogg. Praktiken tar mycket tid, och om jag inte där så är jag på friskis eller ligger däckad i soffan. Men helgen ledig och då blir det förhoppningsvis liite festligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0