14 februari

Hejhejhallå! Nu har jag gått ytterliggare två dagar på praktiken, kväll igår och dag idag. Har varit på MOA (medicinsk observationsavdelning) och det har varit full rulle faktiskt. Igår fick vi köra en patient till intensivvårdsavdelningen pga andningsbesvär, det var riktigt obehagligt att se hur en människa verkligen kämpar för att få luft. Idag har jag haft min mittbedömning, snart är halva praktiken gjord. Den gick bra, fick mycket positiv feedback men även konstruktiv kritik som jag är väl medveten om som jag jobbar på för fullt med att förbättre.

Idag ringde de även från Danderyds sjukhus och ville att jag skulle komma på intervju. Så nu blev det jobbigt eftersom jag precis varit i Stockholm. Det är både dyrt och tidskrävande att åka dit igen. Men samtidigt vill jag ju gå, har några dagar på mig att tänka. Isåfall flyger jag nog, orkar verkligen inte med tåg/buss mm som ändå aldrig går som de ska.

Nu ska ja äta lite apelsinchoklad och vara en lycklig singelkvinna en dag/kväll som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0