13.01

Måste få berätta en rolig sak som hände i lördags när jag skulle iväg till praktiken (fast just då var det INTE roligt, men nu såhär i efterhand kan man skratta lite). Skulle börja kl ett, strax innan kvart i ett går jag in i omklädningsrummet och upptäcker att jag har glömt nyckeln till mitt skåp där jag har mina jobbkläder och skor. Får paaanik. Några dagar innan på introduktionen hade min handledare klart och tydligt sagt att hon inte accepterade när man kom försent. Så jag kutar hela vägen hem igen, springer det fortaste jag kan, måste sett en aningen konstigt ut. Kommer hem och hämtar nycklarna, tar cykeln och cyklar tillbaka. Men när jag cyklat en liten bit upptäcker jag att jag glömt kortet till omklädningsrummet så jag får cykla tillbaka och springa in och hämta det. Cyklar sen allt vad jag har tillbaka till sjukhuset. In i omklädningsrummet och byter om snabbt som attans. Springer upp till avdelningen och in på kontoret KL 13.01.. en minut försenad alltså... Haha, men är jag inte grym att fixa allt det på en kvart?? Usch vilken hemsk start.. Men min handledare blev inte så arg, bara lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0