10 februari

Har haft en bra dag trots snökaos i Sthlm. Höll på att inte komma hem då alla tåg blev inställda då det var ett allvarligt signalfel i Älvsjö. Så jag åkte tunnelbanan till Fittja och hoppade på en knökfull buss till Södertälje C (flashbacks från gymnasietiden, me knökfulla bussar alltså) och där fick jag ta bussen hem. Så kom hem till slut iaf. På kvällen kom bror på besök och vi gjorde massa pannkakor och mumsade i oss som middag. Sen fick vi gå ut och putta bil då mamma fastnat i snön. Hehe. Alla bussar är inställda nu på kvällen så bror får sova över. Mysigt att ha hela familjen samlad igen.

Imorgon ska jag gå på stan med syster, trevlans. Men innan det ska jag klippa mig och göra en annan rolig sak!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0