Söndagslista

Namn: Anna Sarah Isabella

Piercingar: Näsan och öron


Tatueringar: Inga, men sugen på att skaffa en


Längd: 163-164cm typ


Skostorlek: 36


Hårfärg: Blond men med en grotesk växande utväxt


Fräknar: Nej men det hade vart sött att ha


Motto: Allt löser sig


Kär? Nej, det var ett tag sen..


Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej vill bo där jag bor. Men kanske inte hemma hos mamma och pappa så länge till


Tycker du att du är attraktiv? När det ligger lite ansträngning bakom


Dricker du? Ja

Röker du? Aldrig

Vilket schampo använder du? Loreal Professional

Vilken parfym använder du? Dålig på det, Paris Hilton eller vaniljen

Vad är du rädd för? Konflikter, döden, sjukdomar, ormar

Gillar du att tvätta? Ja jag kan tycka det är kul. Speciellt efteråt när man har kläderna rena


Gillar du berg- och dalbanor? Ja de är oftast de roligaste karusellerna.

Senaste…

Filmen du hyrde? Bröderna Karlsson

Filmen du köpte? Benjamin Buttons otroliga liv

Låten du hörde: One – Mary J. Blige, U2

Låten du laddade ner? Made of... minns ej artist

Personen du ringde? Jobbet

Personen som ringde dig? Mormor

TV-program du såg? Trinny och Susannah stylar om Sverige

Person du tänkte på? Tänka på många samtidigt

Favorit…

Låt: Periodare, just nu Man down med Rihanna, byts ut fort

Sak att göra: Fredagsmysa med familjen och lördagshänga med vänner

Sport: Ridning

Dryck: Typ loka päron, men är grymt förtjust i fanta lemon, brukar köpa den utomlands


Kläder: Tajta jeans och slappt linne

Film: Kan inte välja

Bil: Guldig golf

Serie: OC. Följer annars inte serier

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej


Träffat någon från internet IRL? Ja, bland annat en fd pojkvän

Antal…

Gånger du varit kär? Jag har ganska lätt att bli kär.. Dock kan jag tappa känslor ganska fort också


Gånger ditt hjärta brustit? En eller två med samma kille

Hjärtan brustet på grund av dig? Några stycken..


Tjejer du kysst? A-M och Johanna har varit de pussvänligaste


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag är aldrig med i nån tidning, det är det bara Chris som är

Senaste…

Boken du läste? Konsten att läsa tankar - Hur du förstår och påverkar andra utan att de märker något

Personen du fick e-mail av? Linda som skrev sina arbetstider

Personen du fick brev av? Länge sen jag fick brev som var personliga


Personen du fick sms av? Födelsedagsbarnet Frida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Minns inte senast Chris var med

Saken du köpte? Förutom mat på ICA så var det tofflor och två böcker

Vad har du gjort idag? Varit hos grannen, på stan och pw

Var det kul? Njee

Brukar du svära mycket? Nej aldrig i princip, dock kan jag tänka svordommar, de är svårare att undvika

När stiger du upp på morgonen? Om jag jobbar dag så kl 05 annars vid 9.30

Vad har du på dig? Grå mjukisbyxor och vitt linne

Vad ska du göra kväll? Kvällen är snart slut

Vad är du allergisk mot? Morötter, äpplen, päron, bigaråer, körsbär, pollen, lite mot nötter, säkert nått jag glömt

Var har du ont? Har haft ont i nacken i flera dar, men fick lite muskelavslappnande pillar av doktorn så det har blivit bättre

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Bara lite

Håkan Hellström eller The Ark? Svårt val..

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Nej bara på korv

Är du glad nu? Jao, jag ska väl inte klaga egentligen

Var du glad igår? Ja måste jag säga

Vad dansar du till? Dance

Stockholm är… ? Min favo Sverigestad, älskar att bo här

Göteborg är… ? En trevlig stad

Kan du sjunga? Nope

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0