Perfekta jeansen

Hallå, här var det liv i lådan. Nej, inte mycket till bloggning direkt. Finner ingen inspiration till det i mitt liv just nu... Nu väntar tre dagars ledighet för mig. Har ett riktigt härlig schema augusti och september. Jobbar typ tre dar sen ledig två, jobbar fyra sen ledig. Och nu har jag jobbat två dar och är nu alltså ledig tre!

Från det ena till det andra. Ser ni de perfekta jeansen jag har hittat. Det är från cheep monday och uppfyller alla kriterier, perfekt blå färg, snygg slitning (inte för mycket), smala, stretchiga och billiga (399:-)!! Det jobbiga är bara att beställa byxor på nätet, som gjort för feeeel. Men är nästan beredd på att chansa, om jag inte hoppas på att de finns i butik så jag kan gå in och kika på dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0