Norrköping Linköping

Har varit ledig i två dagar nu, mitt i veckan, och eftersom mamma fortfarande har semester så passade vi på att åka iväg på en liten miniweekend bara hon och jag. Igår så började vi med att åka till Norrköping och Kolmården. Hur länge sen jag var där, har faktiskt varit på klassresa på Kolmården i sexan eller nått tror jag och då vi fick mocka åt djuren och skrubba en elefant. Höjdpunkterna var självklart delfinshowen och safarit. Nån halvtimme innan parken stängde åkte vi in till Norrköping och checkade in på hotellet där vi skulle bo och sen gick vi ut en sväng på stan och åt en bit mat på kvällen. Idag blev det smarrig hotellfrukost och sen vidare till Linköping och ett besök hos farfar och fru för en fikastund. Sen åkte jag och mamma en sväng till Cloettabutiken och köpte på oss lite smaskigheter innan vi åkte in till centrum och gick lite i affärer.

Kändes som en lite minisemester, skönt det. Nu ska jag jobba fyra dagar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0