Bridemaids



Igår mötte jag upp systrarna Koinberg för en biokväll. Men innan det så gick vi och åt på nån thai/kina buffé, där man fick plocka på sig rå mat och sen gå till kocken och få den tillagad. Vi åt tills vi blev supermätta. Sen hann vi gå lite i affärer innan bion skulle börja så vi plöjde igenom Cubus och Åhlens city. Fick med mig ett fynd hem som jag är riktigt nöjd med, kan visa i ett annat inlägg. Sen blev det Bridemaids på segel och vilken grym film, asrolig rakt igenom. Riktigt bra. Sen var vi trötta och då blev det pendeln hem. Idag ska jag jobba kväll, och dag imorgon. Imorgon kommer även familjen hem. Längtar, mamma ringde nyss, saknar henne. Det är ensamt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0