4 augusti

Det har varit ganska tomt ett tag nu på bloggfronten. Har jobbat sex dagar i sträck sen blev jag sjuk.. Igen, samma som innan med feber och nackont. Imorse var jag hos doktorn, min hals var okej, mina öron var okej men mitt crp var inte okej, det låg på 56 och det är ganska förhögt. Så ska tillbaka dit på måndag och ta ett nytt prov. Så inget jobb blev det för mig idag och inte imorn heller... Usch hatar att ringa och sjukanmäla mig, känns bara som att man stället till det. kan garantera att jag hade feber i tisdags när jag jobbade också och det var faktiskt inte så himla roligt, även om jag lyckades stå ut hela dan så har jag aldrig varit så trött på tåget hem sen. Haha, upptäckte mig själv att jag suttit och sovit bakåtlutad mot nackstödet med öppen mun, sådär fult, pinigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0