Våfflor och bowling

Igår efter skolan följde jag med Emma hem där vi gräddade våfflor. Hon hade ett speciellt recept så våfflorna blev verkligen super goda och frasiga, precis som det ska va. När vi tryckt i oss x antal våfflor var så tog vi oss till bowlinghallen där det blev en match oss emellan. Var år sen jag bowlade sist, men det gick ganska bra. Jag vann... typ iallafall efter tredje omgången sen gick Emma om tyvärr, men bara med fjuttiga poäng. Får bowla snart igen för det är roooligt, discobowling på Heron city i sommar kanske?!


Såhär gullig kan ja vara när jag får våfflor. Bild lånad av Emma!


Mums, med vaniljkesella och blåbär


Bowlingdags!


En strike på g?


Emma svingar


Åskådare


Resultatet...typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0