Påskadags

Hej vänner! Har precis kommit ur dushen efter en spontandusch. Kände att mitt hår var lite för fettigt för att jag ska kunna visa mig bland folk imorgon. Hoppas bara att jag inte väckte hela huset.

Ikväll har jag varit hemma hos Maria och Pontus och spelat lite tvspel, typ wii fast något annat. Var faktiskt riktigt roligt. Vill också ha något sånt spel, som man alltid kan ta fram om det blir tråkigt lixom. Annars idag har vi haft påsklunch familjen och mormor. Jag fick påskägg med massa godis, som jag ätit upp. Nu har jag lite magknip, orsak=godis. Men vatusan påsk=godis typ en del i allafall.

Jahapp, nu måste jag ju sitta och vänta på att mitt hår ska torka innan jag kan gå och lägga mig. Vad ska man göra då? Behöver ju sova, ska upp vid halv åtta. Fast det är rätt mysigt att sitta uppe, när hela huset är tyst och surrandet av datorn är det som hörs mest.

Hehe glömde att visa en bild på vår toadörr i Flen i förgående inlägg. Visst är den snygg?! ;) En som vaktar när du sitter på toa.


Min hjälte, tänk så många gånger han har passat mina kissestunder.


Kommentarer
Postat av: claudia

Söt blogg :)

Allt bra idag?

2011-04-24 @ 10:22:15
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0