JAG KLARADE DET!!

Det otänkbara hände faktiskt. Klarade både mitt praktiska prov OCH nationella tentan vi skrev för två veckor sedan. Den sistnämnda var jag sååå bombsäker på att jag skulle kugga så jag tror inte det är sant. Har säkert blivit nått fel, att jag skrivit upp fel tentanummer eller att de rättat fel. Men om ingen annan hade nr 26? Det är banimej mitt. Var grymt nervöst att komma tillbaka till avdelningen imorse. Men min sjuksköterskan som skulle bedömma mig var hur snäll och bra som helst. Hon kändes inte alls som en observatör utan mer som en medarbetare. Vi gjorde allt tillsammans och hon skrev ingenting i några pappren under tiden. Såklart har man gjort bättre ifrån sig andra gånger, situationen var trotts allt ganska pressad och stressad. Men huvudsaken är att jag blev godkänd iallafall.

Om en stund kommer Johanna hit, då ska vi dricka lite vin och cider och sen dra till kåren på fumrajd.

Happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0